yldrm_58 derya39ege özenti isim olarak inan bakmadım dedim hem Kuranda geçsin hemde dedim iki isim sünnet ona uyim diye düşündüm
SerraKr yldrm_58 canım nerden duydun bilmiyorum ama iki isim koymak sünnet filan değildir. Güzel isim koymak sünnettir 2 3 farketmez. Googledan bile az araştırınca karşına çıkar. He efendimizin bir çok ismi vardır onu düşünerek 2 isim koyabilirsin ama sünnettir diye yanlış bilgi vermemek gerek
Mommy2b SerraKr peygamberimizin tek ismi var diye biliyorum, diğerleri anıldığı sıfatlar veya künyeleri değil mi 😳 çok bilgim yok ama iki isim sünnettir sözüne çok şaşırdım ben de 😅
yldrm_58 Mommy2b peygamber efendimizin iki ismi vardır. Biri Ahmet biri Muhammet (s.a.v) Dedesinin ismi Ebü’l-Haris Abdülmüttalib bin Haşim bin Abdülmenaf bin Kuseyy dir . Yani iki isim sünnet canım
SerraKr Mommy2b sıfatları da evet çok ama Muhammed isminin dışında Mustafa, Ahmet, Mahmut, Hamid gibi isimleri de vardır Efendimizin.
Mommy2b SerraKr SerraKr Mustafa ve Ahmet’i ben hep Emin gibi sıfat zannediyordum teşekkür ederim bilgilendirme için 💕 ama torunlarının ismini Hasan ve Hüseyn olarak tek isim koyduğunu da unutmamak gerek o yüzden söylediğinizde haklısınız yanlış bilgilendirmemek gerek ☺️