Edauysun Kızlar 32. Haftamdayım hic bir tansiyon sorunum olmadı bugüne kdr ama genelde hep 9/6 9/5 tansiyona sahibim vücudum bunu kaldırıyor ama bu akşam cok basım agırıyor ölçeyim dedim 7/4 😔 yaşayan varmı neden olabilir tuzlu ayran içtim ama tık yok
Wonderanne Edauysun benim de genelde 9/6 9/5 düşük olması dha iyi yüksek tansiyondan kork bol bol su iç limon çok tüketme anı hareket yapma
Edauysun Wonderanne evet yüksek tehlike tatlımda ck basım agrıyor bugün üç litre içtim geneldede ikinin altna düşmüyor korktum bir an ck sağol
Wonderanne Edauysun yani dediğim gibi benim genelde 9larda altını görmedim ama bu ara baş dönmesi bende de oluyor baş ağrısı da var ama bende migrende var hangisi olduğunu anlayamıyorum belki de tansiyon düşük ondan ağrıyor bilemem senin gebelikten önce de mi 9lardaydi
YagmurZ Benim hamilelikten oncede oyleydi ondan sorun etmiyorum ama tuzlu yesem bu sefer de hamilelikte yuksek tansiyon daha riskli bi durum.
Edauysun YagmurZ evet bnde oyüzden tuzkuya agrlık vermiyorum ama düşükte 7/4 cok geldi bide tabi başımı catlatınca kan akımından dolayı oluyor ya tansiyon sorunları bebege gitmezse diye endise ettm