Gzdb1018 Merhaba arkadaşlar yarın sabah spinal sezeryan doğumum var aşırı heyecanlıyım ve korkuyorum hep aklımda ya bebeğim sağlıklı doğmazsa ya bişey olursa diye düşünüyorum kafayı yiyeceğim, lütfen dualarınızı esirgemeyin 🙏🏻
cancers Gzdb1018 benimde yarin sabah sekizde dogum spinal sezeryan dogum 🙏🏻 uykular haram oldu😂😂 Allah yardimcimiz olsun
Selimem Gzdb1018 Canım hayırlı ve sağlıklı bir şekilde bir avazda ya da bir nefeste çocuğunu kucağına almayı nasip etsin Rabbim korkma ben de korkuyorum yapacak bir şey yok derin derin nefes al dualar et sureleri oku içini ferah tut
Pamuuk Gzdb1018 allah yardımcımız olsun bende bugun öglen arasında spinal sezeryan olucagım heycan hersey var 🥰
Gzdb1018 cancers ayy benim saat de tam belli degil 11 gibi olacak herhalde allah yardımcımız olsun valla kendimi geçtim artık cocuguma bisey olur korkusu sardı her yanımı nedense
Fayenur Rabbim sağsalim kucağınıza Almayı nasip etsin💙💚💛Rabbiyesir vela tuassir Rabbim temmim bil hayr(Rabbim işimi kolaylaştır güçleştirme,rabbim bu işi hayırla tamamla)💛💜Rabbim biz avazda kurtarsın inşallah🙇❤bol bol okuya bilirsin kuzum💖💜
kbrayldz Pamuuk merhaba ben de Batman medikalparkta Sezeryan doğum düşünüyorum doğumunuz nasıl geçti doktorunuz kimdi yardımcı olur musunuz 🙏🏻
Pamuuk kbrayldz tabikide bugun öglen oldum emire hanıma allah razı olsun ilgi alakalı bir hoca bende panik atak vardı hamilelikden dolyı cok heycanla girdim ameliyata ama o kadar gzldiki ortam hiç bir sıkıntı yasamadım ne dediysem güzel bir şekilde ilgilendiler emire hocada öle cok şükür iiyiyiz spinal sezeryan oldum yazdıgım gbi suan yürüyorum zerre agırım sızım olmadı sadece hafifi yanma oldu sezeryan yerimde baska sormak istedgn olursa yaz canm aklma olanı yazdım🥰
kbrayldz Pamuuk sonda takarken falan hissettiniz mi bir de sütünüz hemen geldi mi iyi geçmesine çok sevindim sizin adınıza 🤗
Pamuuk kbrayldz ameliyathanede isteyin bana oda dediler ama ben dedim arkdsım yukarda takdırdı bende orda istyorum dedim uysuk oldum icin hiç hisetmedim cıkarırken uyusklugum gitmmişdi cıkarırken hafif sızladı ama gecdi anlık sızıydı nefes alıp verriken cıkarıyor zaten sütüm geldi ama az geldi ben sürekli gösümü verdim yarım saate bir doktrlar 1 2 saat diyor ya ama bende dinlemedim meme verdim ardına mama takviyesi 3 gün boyunca sarılık olmasn diye olaki sütün olmazsa havluyu sıcak suyla ısla gögüslerne ser cok güzeldi hersey gercekden korkulcak gbi degil ayaga kalkması bile rahat ilk bir yürüş sızaltıyor ama inana sabah kadar yürürsen birda asla hiç bişi histmesin
Pamuuk kbrayldz nedemk canm sen saol emin ol sende benm gbi hep güzel seyler düşşnceksin rabbim sag salim kucagına almanl nasip etsn❤️