Ben dr uma yaptirmasam diye sorduğum da benim açımdan sikinti yok ama olusacabilecek rahatsızlıklardan sorumlu olmam size bir kağıt imzalatirim demişti.netice şeker rahatsızlığınız varsa bebeğe omur boyu zararı var riske atamadım.acikcasi şeker yüklemesi denilende yediğin 2 dilim baklavaya es değer diyorlar kim yemiyor o kadar tatlı hamilelikte. Düşününce ben yaptırdım.