Melike-_- Arkadaşlar 38 hafta 1 günlük hamileyim dün doktora gittigimde bebek kanala girmemisti ilk gebeligim bu bebek kanala girince hisseder miyiz kanala girdiğini
Sedakose61 Melike-_- hissediyorsun benim yaklaşık 1 aydır göbeğim aşağıda bugün de tam olarak kanala girdiğini söyledi doktorumuz. Özellikle aşağıya baskı yapıyor. Göbeğin de gerçekten göğsünün 4 parmak aşağısında olması gerekiyor. Hissedilmeyecek bir şey değil
Eliftmzkrkmz Melike-_- 5 parmağınızın rahatlıkla göğüs göbek arasına giriyo olması lazımmış ordan anlaşılırmış