Melegimolsun Merhaba arkadaşlar 2 yaşındaki oğlumda enseden biraz yukarıda saçlı bölgede yağ bezesi gibi birşey var dokununca acısı olmuyor ve yumuşak dokununca kayıyor sizce ne yapmalıyım doktora götürmelimiyim?
Yasemin00 Melegimolsun Benim büyük kızım dogdugunda yanagında yag bezeleri vardı sonra sonra gecmişti ama arada o yanagı kıştan kışa sıkıntı yapıyo tabi hepte o bezeli yanagı görünüşte şuan bişey yok ama kışın o yanagı hem morarır hemde şişer siz ihmal etmeyin götürün bence Dr a bir baksın görsün Dr simdiden gecmiş.olsun