Gizemito Bugün itibariyle 22. haftaya girmiş bulunuyoruz🙊 28 Haziran’da şeker yüklemesi var vakit geçmiyor sanki en son 12 gün önce gördüm oğluşumu 😌 Keşke evlerimizde mini ultrason cihazları olsa 😂 Neyse beklemek de güzel sağlıkla gelsinler yeter ki😍🥰
Eliftmzkrkmz Gizemito ben virüsten dolayı 2 ay gitmedim 24te bi gittim bidaha 32de gittim. Zaman hiç geçmedi sanki hep görmek istedim. Ama olsun hareket hissedilince iyi oldgnu anlayp bekliyodm. Hayırlısıyla doğsunlar 🌸🤲🏼
Dilekalanbelbasmaci Gizemito hahah tekk degilmisim bunlara düşünen. Acaba abartiyomuyum diye düşünüyorum bazen doktora gittgimin ilk iki haftasi modum cokk iyi sonra özlem basliyo acaba nbiyo diye meraktan göresim geliyo. Bizde 20+4uz detayli ultroson birde seker var önümüzde ozele gidiyorm bide onlar var diye bu hafta kontrole gidemedim neseki az da olsa bebegimi hissetmeye basladim içim rahatladi.Rabbim bizleeere boll bol sabır versin 😊
Hatun123 Bende büğün 22 haftaya girdim sürekli bende görmek istiyorum meraktan eşimm kızıyor sürekli gidiyorum hastaneye ama napim özlüyorum