mertinannesii 38+5 bebeşlerin keyfi yerinde galiba gelmek bilmiyorlr her yolu deniyrm artk ahududu yapragı papatya ıhlamur hurmaa :)) bbgn kilsouda 3700 oldu norml dogm yapamıcm die cok stresliyim stres yapncadmı gelmiyo acaba dyrm
ruveyda98 mertinannesii 38+1 belirti ve 1 cm açıklık ve gelmek bilmeyen bir cimcime ilk doğum olunca her sancıyı ona bağlıyorum ama yok😂🙄
Betullll mertinannesii 2. Doğumum olacak inşallah 40 haftalık olduk daha hiçbir belirti yok açılma için sizler neler yapıyorsunuz
Beyzaaaa mertinannesii 40 haftamdayim benimde bebeğin kilosu 39 haftamda 3700g di.simdi 4 olmusdur çok strese giriyorum artık nasıl dogurucam diye 🥺
Srplakgn 39+4 düz hiç bir belirti yok artık kavuşmak istiyorum birde doğum olsun bitsin korkularım geçsin :) ıhlamurun ne gibi faydaları var ilk defa duydum bende içiyim şimdi o zaman 😂
mertinannesii ruveyda98 bnde sancı olsun die bakyrm ama yok bbeşn kac kg acba aclma varmı onuda blmyrm ya
mertinannesii Betullll acılma icin bu söyledgm cayları iciyrm yürüyş ypmk istyrm ama pek yapamıyrm egzrszde yapmıyrm bklyrz suan
Eylulikraninannesi Benimde 37+4 deyim 😊 17 Haziran’da suniyle yapicam inşallah dogumumu 4_5 cm açılmam var bebiste 3690 🥰
zeynosge 39+6 günlük bizimde hiçbir belirti yok gün geçtikçe daha çok endişeleniyorum 😩 sol göğsümde adet olmadan önceki ağrı gibi bir ağrı var annem süt kanalları doluyor diyo sizde öyle bi belirti oldu mu ?
Eylulikraninannesi mertinannesii canım bebeğim kilolu gidiyor diye gününü beklemek istemedik. Çünkü 4 üzeri olucak doğum yoksa ve açılmamda olunca beklemek istemedik 😊 doğum hiç belli olmaz sapa saglamken bı bakmışsın akşam doğuma gitmişsin 😊
Melismerve 40+4 bende ama hiç bir belirti yok ilk doğumum olacak çok endişeliyim yarın gitcem doktora ne olcak bilmiyorum 😑
mertinannesii Melismerve ah ah keyifleri yerinde biz sabırszlanyrz bbş kac kilo acaba beklesnler sorn yokta bnmki iyiyce tombk olcak doguramıcm dçe korkyrm
mertinannesii Beyzaaaa aynı durumdayz canm bebşler zayıf olsa ne zmn gelseler geln der beklerz ama tombikleri nasl cıkarcaz
mandalina mertinannesii benim bebeğim de 2700. Kilo alımı durdu. Bende zayıf diye üzülüyorum . Kilosu normalse ne güzel maşallah
Eylulikraninannesi mandalina bebeğin kafası kanalda değil canım ve bende özel olarak o tarihi istedim 😊 tabi öncede olabilir ama olmazsa o gün baslatilcak 🥰