Length ben 8 yıldır tiroid hastasıyım. Önde hipertiroid olarak başladı sonra hasimatoya döndü. Adet düzensizliğim kendimi bildim bileli vardı zaten. Bi dönem yumurtalıklarımda kist vardı. Doğum kontrol hapıyla eridi dediler ama yine de düzensizlik geçmedi, aşırı sancılı adet dönemleri geçirdim hep. Evlenmeden önce doktor kontrolünde hamile kalmamın zor olduğunu söyledi doktorum. İlaçla korunursan daha da zorlaşır dedi. Daha önce de doğum kontrol hapı kullanırken psikolojimi çok etkiledi. Herşey yolundayken durduk yere intihar düşünceleri oluşmaya başlamıştı, bırakmıştım. Kullanmayı düşünmüyordum. Evliliğimin 5. ayında hamile kaldım hem de korunurken. Değerlerin normal sınırlardaysa ve eşlik eden başka bir problem yoksa hamile kalabilirsin. Kafana da takmaman gerek ayrıca. Ben pek düşünmedim çocuğum olur mu olmaz mı diye. Allah kısmet ederse olacaktı bir gün. Biraz erken kısmet etti o kadar 😅😊