Meriwa Erdeminannesii lokman hekimi öneriyolar cnm benim ark orda doğum yaptı zeynep miydi neydi cok da memnun kalmış bi bakabilirsin lokman hekime
Erdeminannesii Meriwa lokman hekime gittim am eylem hanımı önerdiler memnun kalmadım o yüzden sordum tam adını öğrenebilir misiniz doktorun adını🌸
Erdeminannesii bebeklerim__ teşekkür ederim bidahakine ona gitmeyi düşünüyorum eylem hanıma gittim de soğukkanlı geldi bana biraz yada yorgundu ameliyattan çıktı geldi muayeneye bilemedim🤷🏼♀️