Tatlım gerçekten boşuna üzülme ben çok iyi bir doktora göründüm tanınmış ünlü bir doktor bana dediği şuydu: Bir bebeğin down sendromlu olması için 11 ayrı bulgunun olması gerekir ve bu 11 bulgudan en az 3 tanesi olması gerekir yani sadece ense kalınlığına bakıpta bunu söyleyemezler, ense kalınlığında ödem, böbreklerde genişleme sıkıntı burun kemiği gibi tarzda sıkıntıların olması gerekir, yani boşuna kafaya takma doktorlar sadece 100% konuşamadıkları için her zaman ihtimal var derler ama dediğim gibi çoğu zaman yanlış ölçüm yapıyorlar yada maalesef para tuzağı.. Sen içini ferah tut görüceksin bebeğin sapasağlam doğacak Allahın izniyle. Ben artık hiç bir doktorun dediğini ciddiye almıyorum tek kişiye bağlı kalma gerekirse 6 doktora git biliyorum maddi olarak zor oluyor her muayeneye ücret ödemek ki bunu ben birebir yaşadım hem maddi hem manevi yıprandık ama evladımız için değer bu durumlardan dolayı evini arabasını satan insanlar var böyle kötü doktorlar yüzünden ben nelerini duydum çocuğuna 100% engelli deyipte sapasağlam doğan çocuklar ah ah bi bilsen. Ben hakkımı haram ediyorum banada öyle söyleyen doktorlara çok canımı yaktılar.. Allaha sığın yeter güzelim