Dilekalanbelbasmaci 20+3üz cok değişik bi duyguymuş😇. Galiba bebegimin hareketlerini hissetmeye başladım. Bole karnimda baloncuk patlıyomus gibi yada karnimi hickirik tutmus gibi. Bebek hareketleri dimi hissettiğim 😊
Eliftmzkrkmz Dilekalanbelbasmaci ztn ilk başlarda daha cok hıckırık hissediliyo. Sürekli hıçkırıyolar. Ve hıçkrıığı hissetmek önemli ciğerlerinin geliştiğini gösteriyomş doktorm öyle demişti
Poyraz_04 Dilekalanbelbasmaci Evet bunlar minnağının ilk şefkatli ve narin hareketleri annesi 😄😍 Ama sen onu birde 30. Haftanı geçtikten sonra gör içinde halay tutacak resmen 😂
Babyy1S Eliftmzkrkmz 13haftalgz her görmeye gittigimde hıçkırıyor bugunde hıckırıyordu demekki iyi bir sey miş 😂