iyi akşamlar kizlar 34 +2 haftaligiz kizimla bir haftadir hareketleri çok yavaş ve az çok nadir hissediyorum çikolata dondurma yiyip sola yatiyorum yine birsey yok bir sıkıntımda yok simdilik doktor da 36 haftalıkken çağırdı kontrole uzak bide ayin 22 sine randevu aldim ama icim hic rahat degil yarin aksam acile gidip nst cektircem burda anca onu yapabiliyorlar cunku herhangi bir sorun olsa bebekte orda belli olur değil mi sizin bebislerin hareketleri nasil acaba büyüdüğü icin yerimi daraldim diyorum ama cok az hareketleri 🤦🏻🤷🏻