Merhaba hanımlar bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim 19+3 hamileyim ve bebeğimin kalp atışı yüksek çıktı 160 olarak çıktı doktorum ||. Düzey 4D ultrasonografi ve C.D. Çekimi önerdi bunu çektir gel dedi 1 hafta içinde başına böyle birşey gelen varmı telaştan doktoruma sormayı unuttum ne gibi şeylere yol açar falan lütfen yardımcı olur musunuz 😓