Kızlar bende doğurdum sonunda doğum hikayemi yazarım sanırım bir ara baya serüvenli.
Benim merak ettiğim ilk doğumum normaldı smdi ise 5gün önce acil sezeryana alındım fakat suan 5 gündür geçmeyen ayak tabanımda uyuşma var sezeryan yerı gibi hissizlik böyle bir durum yaşayan varmı acaba?