Ebruozcann Bayanlar 37 haftalık hamileyim ve iki bademciğim de şişmiş bişey yiyemiyorum sıcak bişey yiyip içtiğimde Sırtıma ve göğsüme ağrı yapıyor açım ne yesem sıkıntı oluyor başına gelen var mı ne yapabilirim??
Aynurr16 Ebruozcann canım bademcik şişmesi sıcak şeyler daha çok azdırır buyuzden ılık şeyler tüket sirkeli suyla gargara yap ben dondurma yerim rahatlar 🌸
Hope8 Ebruozcann dondurma yemelisin yani bana dondurma iyi geliyo sonra boğazını ütü bastığın sıcak olucak ama bişeyle sar