Bsrkrt53 37 haftalık hamileyim bugun idrar sonucumda enfeksiyon çıktı..bir hafta sonra da sezeryan doğum için gün almıştık..eger bu enfeksiyonu atamazsam herhangi bir sıkıntı olur mu? Bu durumu yaşayan var mı acaba ?
Betuloz Ben 28 haftalık hamileyim yoğun enfeksiyon var tedavi olmazsan bebeğe geçer demişti doktor ya da doğumunu başlatır dedi antibiyotik başladı doktoruna görüş bi