MinikKoalaninAnnesi Deriyy54 ben varım. 🙋🏻♀️🤭 yarin 39 haftalik oluyoruz minik kizimla. Korku,heyecan,stres hepsi bir arada. 😏 Rabbim yardimcimiz olsun 🤰🤲🌹
Irazca35 Deriyy54 beeenn 38+6 ama gelen giden yok haftaya perşembe yatış verdi doktor başlatıcak artık 🙈
Aysec40 Bende burdayım 39+2 ile henüz bende doğuramayanlardanım her gece rüyamda doğuruyorum resmen pisikolojim çok kötü 😔
Bebisimmm Günlerimiz aynı canım üç gündür aşırı baskı ve nefes darlığı var çok ağırlaştım bir an önce doğsa keşke
Deleted5544 38+6 bizimde aynı gelen giden yok haftaya persembeye kadar bekliycez gelmezse cuma günü sezeryan olucam 😬
Aysema Deleted5544 Merak ettiĝim için soruyorum suni denemek yerine neden direk sezeryan. Bende 40 a kadar beklicez gelmezse suni deneriz dedi doktorum. O yüzden sordum yanlış anlamayın 😇
Deleted5544 Aysema yok canım neden yanlıs anlıyım ☺️ birincisi baştan beri sezeryan istiyodum ikincisi bebek kanala girmedi üçüncüsü aşılamayla hamileyim o yüzden 40ı geçirip riske atmak istemiyorum dördüncüsü suniyi istemedim normalden korktugum icin ☺️
mertinannesii 38+5 bnde doguramadm oglumun kyfi yrnde bgn ppatya ıhlmur ahududu cayı ve hurma aldm her yolu deniyrm artk. Bbgnz kc kg acaba
Deriyy54 mertinannesii en son 10 gün önce gördük canim 2700 49 cm ydi minik biraz suan kac bilmiyorum :) seninki kac kilo ?