Deletedmom302 aynıyız canım bemde 13+2 yim benimde hala mide bulantılarım devam ediyor sabah kalktigimda çok bulantım oluyor bide mide ekşimesi var sürekli genirme hissi oluyor 🤦çok kötü bı duygu bu eksime ikili test yaptırdım mi bı arada cinsiyetini öğrenebildin mi?