Kizlar benim gibi olan var mi 24+1 im yaklasik 2 aydir her gun ogleden sonra bas donmesi yasiyorum, yatmadan bayilicakmis gibi hissediyorum, doktoruma dedim değerlerime baktı normal dedi hamileliktendir belki dedi, benim gibi bunu yaşayıpta çözüm bulan var mı ya da fikri olan paylaşabilir mi, gerçekten çok yoruldum her gün hiç bir şey yapasım gelmiyor