Seray123
bende de var aynı durum. Hamur işi ve yağlı da yememek gerekiyor. Ona da dikkat ediyorum ekmek yemek dışında ama ellerim ve ayaklarım özellikle sabahları inanılmaz şişiyor. Tavsiyem hergün tansiyonunuzu ölçün. Kontrol amaçlı. Tansiyonunuz çıkmıyorsa normaldir sıcak havalardan ve hamilelikten oluyordur. Ama çıkıyorsa mutlaka doktorunuza bildirin. 13 ün üstünde olmasın tansiyonunuz.