Ben doğum yapmadım ama sırf detaylı ultrason için gittim iki gün önce . Gittiğim doktor iyiydi ama gerçekten muayeneler ışık hızıyla hicbirsey anlamadım diyebilirim. Bebeğimin kalp atışını açmış doktor farketmedim. Korktum birden bebeğimin kalbi atmıyor mu diye sordum düşünün o kadar hızlı bakıyor doktor 😅 çok karmaşık geldi bana bu nedenle .hastanede çok temiz degildi. İdrar tahlili için tuvalete girmem gerekti zor girdim gerçekten 😣 Eşime iyiki özele gidiyorum dedim.