Kızlar bugün kontrol için doktoruma geldim bu arada yazmıştım daha öncede 39+5 haftalık hamileyim geçen hafta kontrole gelemedim eşim işten izin alamadı geldim hissetmiştim suyumun azaldığını ve doğum için yatışım yapıldı ancak hiç açıklığım yok fitil verdiler 5 saatte 1 cm açıldı şuan hala açılma bekliyorum ve sancım var bebeğimin suyu az olduğu için aşağıya kolay kayıp gelemiyor maalesef çok zorluyor açıklık olmazsa sezeryana gireceğim dua edin bizim için 12 saattir açılma bekliyorum ve dayanılmaz bir sancım var 😩😩😩