zeome Zerya1_annesi evet kız yazıyordu kız oldu gerci ben hamile olduğumu 4,5 haftalıkken ögrendim o günden beri 12 haftaya kadar hep kız olcak dedim
Zerya1_annesi Sinemisdemirag internette cin takvimi diye yazın önünüze cinsiyet takvimi cıkıyo orda hamile kaldiginiz yaş ve aya göre öğreniyorsunuz herkeste çıkmıyor tabıkı
Sinemisdemirag Zerya1_annesi yaptım şaka gibi beni gören kim varsa erkek diyor burda da erkek çıktı 😂
yigitalpinannesi40 Zerya1_annesi Çin takvimin de erkek diyordu doğru çıktı ama ben inanmıyorum kuzenimin de erkek çıkmıştı kızı oldu
browni Zerya1_annesi iki hamileliğimde de erkek çıkıyordu.şimdi ikinciye kızım oluyor 😍 tutmuyor pek yaa zaten ihtimal yüzde 50 yani.