Elif1613 Selamun aleyküm güzel anneler bebeklerinizin isimlerini ne koymayı düşünüyorsunuz bizede fikir olur hem guzel isimlerinizi bekliyorum 🤗
Zerya1_annesi Benim kızımın ismi zerya şimdi yine hamileyim cinsiyeti belli değil daha onun için bende bekleyim burda
Elif1613 Zerya1_annesi hiç duymamistim adıyla yaşasın inşallah bende hamileyim şuan isim önerileri bekliyorum ayni şekil😊
SeHer1909 Ben Eslem Karaca koyucam kızıma. Eslem kayınvalidemin adı Karaca bizim isteğimiz. Yakınlarda Tulca duydum ve kimsede yok hayalden de güzel olan demekmiş karar vermemiş olsam değerlendirirdim😇
symnr123 Bende kız olursa Asel Huma dusunuyorum Asel cennettekı ırmak adı huma da cennet kuşu demek miş😍☺️🥰