Hayırlı uğurlu olsun, son günlere gelmiş bir hamile olarak sevincinizi paylaşıyorum ❤️ Ben ilk öğrendiğimde değerim 176’ydı. 3-4 gün sonra 800’lere çıktı ve keseyi gördüm. İçiniz rahat olsun özel doktora gidin çünkü devletteki ultrasondan ötürü bazen daha geç görüntü elde edilebilir.