Buradaki doğum hikayelerini okuyup okuyup kendimi hayal ediyordum sonunda ben yazıyorum 04.06.2020 40+3 günlük olmustuk artık kızımla ve gelmesini istiyordum sabah kontrole gittik ultrasonda herşey normaldi bebek doğum pozisyonu almış başı baya aşağıda bekliyorduk neyse doktorum nst ye bağlan dedi bakalım o zamana kadar hiçbir şeyim yoktu nstye girmemle karnıma ağrının girmesi bir oldu ve gittikçe ağrıyordu neyse nst ye çektik doktorum sancın var dedi eve git akşam üzeri tekrar gel bakalım dedi eve geldim sancılarım artıyor sırtım kopacak derecede ağrıyordu sıcak duş aldım uzandım yürüdüm squat cektim bana mısın demiyor ağlaya Sızlaya saat 9 a kadar dayandım sonra hastaneye gittik açılmam 4 cm ama ben dayanamıyorum acı dan ağlamaktan duramıyorum sırtım kopacak neredeyse eve geldim tekrar yine aynı acılarla gece 2 gibi hastaneye gittik ve açılmam 9 cm olmustu ebe hemen doğum dedi ve doktorumu aradı doktorum gelinceye kadar damar yolum açıldı Ebe bebeğin suyunu patlattı ve doktorum geldi bana dediklerimi yaparsan 5 dakika sonra bebek elimizde olacak dedi tamam dedim Ha bu arada ben altıma yaparım korkusu ile yemek yemedim ıkınacak takatim kalmamıştı doktorum ıkın dedi ıkındım tekrar ıkın dedi tüm gücümle ıkındım ve bebeği doktorun elinde görmemle ağlamam bir oldu 02.35te Erva durum doğmuştu benim dikişlerim atılmaya başlandı dikişler doğumdan daha uzun sürdü bebeğin kıyafetlerini giydirip eşime ve aileme verilmişti dikişlerim atıldıktan sonra odaya aldılar beni ve bebeğim beni bekliyordu orda şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyor rabbim isteyen herkese bu güzel duyguyu nasip etsin size de hayırlı güzel ve kolay bir doğum nasip etsin ❤️