Lina_cinar1 Kızlar benim HCG =22.5 Papp-a =3.08 Nedir sizce cok merak ediyorum sonuçta sadece bunlar yazıyor
hulya1406 Lina_cinar1 aslında testi yaptırdığınız yer bilgi veriyor bununla ilgili.Ben de yaptırdım bir ay önce arayıp öğrendiğimde söylediler.
Perihanvdt Lina_cinar1 hcg niz düşük ama çok önemli değil sanırım benimki daha düşüktü dr sıkıntı yok demişti🙏
Lina_cinar1 Kubrayy [url=https://hizliresim.com/1C1nvG][img]https://i.hizliresim.com/1C1nvG.jpg[/img][/url]
mrvky34 Sonuclarin normal gelecek muhtemelen canim. Hcg belki biraz dusuk ama down riski olusturmuyor. Temiz duruyor :)
Lina_cinar1 hulya1406 salı günü randevum var ama dayanamadım ben bunu internet sitesinden buldum sonuç oraya düşmüştü
Kubrayy Lina_cinar1 hcg tek başına bir anlam ifade etmez ki raporun alt kısmında grafikler olması lazım risk analizlerinin yapıldığı ,sadece bunu vermezler dikkatli bakın