Kızlar Yalnız değilsiniz. Bende 7+2 yim. Ara ara kramp giriyor yumurtalıklarıma. Biraz fazla ayakta kalınca belim ağrıyor. Bazende karnımda adet olacakmışım gibi ağrı oluyor. Ben yarın doktora gideceğim kalp atışı için. En son 15 gün önce gitmiştim. İnşallah bir sorun yoktur.