Aaaasli Arkadaşlar ne olmuş bu bebek arabalarına 🤦🏼♀️ Tamam zam geleceğini biliyordum ama benim beğendiğim arabaya 800 tl birden gelmiş ne yaptılar böyle sizler almış mıydınız kaçıranlarınız var mı benim gibi
Dzeyy Aaaasli ben zam gelmeden önce elele nin ranger modelini 1450 tl ye aldım 2 gün sonra zam geldi 2150 tl olmuş çok zam geldi
ElifOncul Ben kampanyadan 3750 ye almistim joker den mamas papas ocarro bebek arabasini. Simdi baktim bizim aldigimiz renk 6790 olmus. Resmen 2 Kati saka gibi