Canim ya malesef 27. Haftamdayim 21. Haftamdan beri sag kaburga hem ön hem arka cekiyorum. Allahtan uzaninca geciyor oturamiyorum malesef ya ayakta ya da yatmak zorundayim. Bobrek ultrasonu cektirdim bunun icin bir sikinti yok. Karaciger ve safra kesesine baktirdim ondada yok. Dahiliye uzmani ilerleyen haftalarda dahacok agrin olabilir diyerek uyardi. Volteren verdi ama ben surmuyorum mecburen cekiyoruz 🙁 Allah kolaylik versin hepimize.