ftmaszerdgu Merhaba arkadaşlar iyi akşamlar idrar yollarıda iltihap olduğu için doktorum Üromisin Saşe 3g verdi iki kutu nedensizce kullanmakta tedirgin oldum acaba bebeğe bi zararı olur mu içinizde kullanan var mı¿
momandboys ftmaszerdgu iltihap ilerlerse o daha zor canım benim 9 ay boyunca ilk hamileliğimde vardı baya da yüksekti tek doz ilaç vermişti birkaç tane doktorum hiç tereddüt etmeden kullandım valla sonuçta doktorumuz veriyor bizi takip edip biliyor
Ygmrcfr ftmaszerdgu İç bence canım korkmana gerek yok bende 3 gün önce çıktı suda eriyen ilaçtan verdi 2 tanede hap verdi biri antibiyotik bende korktum ilk doktoruma kaç defa arka arkaya bişey olur mu bebeğe diye sorunca adam için rahat olsun kötü bişey olsa verirmiyim dedi inşallah geçer çok kötü benim kasıklarda çok ağrı yapıyor
Pankek ftmaszerdgu Ben de kadın doğumcum yazmasına rağmen tereddüt ettim. Ama forumlarda falan hamileler baya tüketmiş. Sürekli içenler var. Ben de içtim 2 kere. Çok etkili olduğunu düşünmüyorum ama yine de düzeltti biraz beni
ftmaszerdgu Nurkvrs peki gece uyurken içmek gerekliymiş sanırım etki göstermesi için sende öylemi kullandın
Nurkvrs ftmaszerdgu evet içmeden önce idrarını yap sonra içip üstüne iki bardak da su iç ben öyle kullandım
ftmaszerdgu Ygmrcfr bende hiç ağrı kaşıntı yoktu yani hiç hissetmedim gece yatarken içmiştim bir kullanımlık daha kaldı oda 3 gün sonrası için deneyimleyeceğim inşallah sende biran önce kurtulursun, yorumun içinde teşekkür ederim 🧡
Ygmrcfr ftmaszerdgu İnşallah canım Allah razı olsun Rabbim hepimizin bebeğini sağ sağlim kucaklarımıza almayı nasip etsin 🤲🏻😊
ftmaszerdgu Pankek bende lavaboya kalktığımda geçmiş olma ihtimalini gördüm sanki aynı kireçli suya benziyordu
Seval22 ftmaszerdgu Bende kullandım canım geçen hafta idrarım çok bulanık ve kokuluydu tahlil verdim yüksek miktarda bakteri çıktı bu ilacı verdi 1 tane içtim ama geçirdi iltihabı bol bol suda iç dedi bana iyi geldi yani
ftmaszerdgu Seval22 tamamen söküyor sanki iltihabı peki yenileme imkanı ilaç sayesinde ne kadar düşüyor acaba
Seval22 ftmaszerdgu bol bol suda içtim şuanlık iyiyim canım ben bide evlendiğinden beri sistid olmuştum 5 ay tedavi gördüm geçmedi bir türlü bu ilaçla oda geçti
8152 @ftmaszerdgu ben kullandım canım bir zararı olmadı hatta doktor ikinciyi bile verdi iki hafta sonra onu kullan ama bol bol su iç