25+3 hamileyim idrar yolu enfeksyonu var o yuzden fitil verdi doktor fakat son fitilin ertesi gunu camasirima leke gelmis az biseyde degil doktora gittim cok fazla iltihap var dedi rahim acilmamis yinede onlem amacli dusuk onleyici igne vuralim dedi ama ben tedirginim ayni durumu yasayam varmi ?????ayrica her gun kesin olarak 3 litre su iciyorum ama ne fayda😏😏😏