gulsahinn93 Ya ben anlayamıyorum büyüklüğü çokmu kanama alanının kızlar 🤷🏻♀️ Bilgili olan yardımcı olabilirmi ?
Ebrdef gulsahinn93 benimde kanama alanım vardı ama hiç boyut söylemedi doktor, sadece ikinciye oluşan kanama alanım epey büyüktü içersi göl gibi demişti
Cucu2015 gulsahinn93 benim 6 cm’lik kesenin hemen altında kanama alanım vardı 11 haftalıkken. Progestan fitil kullandım birkaç haftada kayboldu
Ebrdef gulsahinn93 sıkıntı yapmayın benim geçti gibi birşey epeyde büyük bi alandı, 3 günde bir iğne oluyorum hala
gulsahinn93 Ebrdef takıntı yaptım sanırım kendime ya çok etkileniyorum 👀 inşallah geçer teşekkür ediyorum 🤲🏻
Zeynep_cagdas Kaç haftalıksın canım. Benim kanama alanım yok ama kahverengi lekem oluyor, 3 gündür progestan kullanıyorum sabah akşam içiyorum 100mg.ancak hala kesilmedi lekeler, inanılmaz üzülüyorum.
gulsahinn93 Zeynep_cagdas 15 haftamdayım canım bende fitil ve iğne kullanıyorum 🙏🏻 Gerçekten kanama insanı mahvediyor benm 1 haftadır hayat sevincim gitti 😒
Zeynep_cagdas gulsahinn93 kensinlikle bütün neşem kayboldu. Sürekli yatıyorum, tuvalete gitmeye korkuyorum artık leke göreceğim yine diye. Ben yarın 6 haftalık oluyorum. Salı günü doktora gitmiştim ama elimden gelse her gün doktora giderim. Devamlı ultrasonda bakılsın istiyorum. İnsan kendisi dışında biri için nasıl bu kadar endişelenebilirmiş, bunu öğrendim.
gulsahinn93 Zeynep_cagdas gerçekten bende öyle. Ayağa kalktıkca vicdan azabı çekiyorım sanki inşallah biran önce geçer ve sağlıklıca kucağımıza alırız 🙏🏻 Rabbim kimseye korkuttugunu yasatmasın 🤲🏻
Zeynep_cagdas gulsahinn93 amin canım inşallah 🤲🏻🤲🏻 hepimize dua edeceğim, devamlı ediyorum. Bu korkularımızdan tez zamanda kurtaracak rabbim bizi de inanıyorum 🤲🏻