Tucenur elif00000 ahhh ben 32+1 brnmde sag kasıgım agrıyo bıcak saplar gibi anlamadm baskı cok yapıyo 😕
Wonderanne elif00000 bende 28den beri var 29+5te ve 32+4te söyledim doktora normal dedi hala devam ediyor yarın 33+5te kontrol var tekrar soylicem çünkü bazen ne oturutuyor ne kaldirtiyor agri
Mom9272 elif00000 lütfen ihmal etme bende aynı şikayetten gittim nstde sancılarm çıktı ciğer geliştirici vuruldm