Emziriyorum 2. Çocuğa hamileyim folik aside başlamam gerekiyor hamilelikten dolayı acaba süte etkilermi etkilemez dedide tadı değişirmi falan diye düşündüm bide istediğin kadar emzirebilirsin dedi ne kadar normal acaba bu nette son 3 ay emzirilmesi uygun değil diyor doktorum ne kadar istersen diyor 🤷🏼♀️