Esraserttag kuzum ben 2 hastahaneye gittim birinde neredeyse 2 hafta geriden gözüküyor birinde tam gününde benim çok akıntım var sarı ve su şeklinde ben çalışanım akşam yemekten sonra azıcık kafamı koyiyim diyorum uyumuş oluyorum uykumu alayım diye ama kendim yatmak istiyorum benim bir boş gebeliğim geçen ayda kimyasalım var boş gebelikte bel ağrısı çekiyordum hep uyku halindeydim bunda çok şükür bişiyim yok sadece göğüslerim şiş inşallah hayırlısı ile alırız kucaklarımıza 🤲🏻