Canım üste kalsın diye yazıyorum birde bende bugün alttan muayne oldum 39 haftalığım eve geldiğimde 1 tl büyüklüğünde lekem olmuş peçete koydum birazcık daha olmuş doktoruma mesaj attım normal dedi şimdi kesildi başka olmadım senin ki çok mu bilmiyorum