Karadenizf Selin3561 31+0 olarak bildiriyorum. Çok ağrım oluyor kaburgamda . İki gündür de sağ basenime kramp giriyor yürüyemiyorum😕 bundan 1 ay öncesine kadar çok çok iyiydim