Kızlar merhaba detaylı ultrasondan çıktık çok şükür organları normal, doktor sadece meyve ve şekerli şeyler ye suyun az değil ama istediğim gibi de değil bol su iç meyve ye dedi. 2 gün önce de kendi doktorundaydım o herşey çok güzel bir sıkıntı yok demişti. Meyve yiyorum aslında ama suyu az tüketiyorum bazen günde 1 litreyi bulmuyor ondan olabilir başına böyle birşey gelip artan var mı moralim bozuldu açıkçası çok üzüldüm inşallah sağ Salim kucağına alsın herkes