Kızlar ben tiroid hastasıyım ve 7 haftalık hamileyim.Endokrin bölümünde bugün tahlil yaptırdım ve d vitaminim düşük çıktı endokrin doktorum d vitaminini kullanmamı söylüyo ama kadın Doğum doktorum 3. Aydan sonra başlamamı söylüyo. Sizler nasıl kullandınız d vitamini ilaçlarınızı