Kizlar ben dün cinsiyetini ögrenmek için doktora gittim bu arada 14+4 hamileyim doktor büyük ihtimalle kıza benziyor dedi 3 hafta sonra gel tekrar bakalim dedi bende dün heyecandan alışveriş yaptım herseyini pembiş aldım ve herkesi aradim kız diye çünkü saglikli bir kizim olsun istiyorum ben 2 hafta sonra tekrar gidicem ama yanilma payi olabilirmi acaba ama ben biliyorum.kız cünkü ilk hamileligim çok kötü gecti bulanti kusma bayilma baş dönmesi halsizlik bu ikinci hamileligimde cok şükür sanki hiç hamile degilim ve benim bu iyi halimi gören yaşını başını almis kadinlar diyorki.eğer cinsiyet degistirirse hamilelikte degisir dedi ve benim icime en basta kız olacak hissi dogdu ....basina gelenler varmi 14 bucuk haftada cinsiyetine kiz denilip 16.17 .haftada tersi cikanlar