Yelizonan Merhaba herkese iyi günler 20+6 günlük gebeyim. Bugün Detaylı ultrason icin gittiğimde bebeğin kalbinde parlaklık var denildi.Böyle olan,bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi
Zuleyhaberen Yelizonan benim kuzenimin çocuğuna demişler canım sonradan gitmiş o parlaklık simdi kizi 3 yasinda gayet saglikli içini ferah tut bisi olmaz Insallah
Blackpink Yelizonan canim bana da dediler cok kafaya taktim ağladım. Sonra baska dr gittim 2li testin temiz niye stres yapiyosun hic bise yok dedi. Allaha sukur cocugum 6 yasinda maşallahı var. Uzme kendini. Iyi dusun herzaman.
Sydanr Yelizonan aynı şey bana da söylendi ilk duyduğum da çok üzüldüm ama 2 doktorda önemsiz birşey olduğunu tek başına bir anlamı olmadığı söyledi. Şimdi aklıma bile gelmiyor. Rahat olun Allah’ın izniyle sağlıklıca alırız kucağımıza ☺️
Kalayciseymaa Yelizonan aynı şeyi benim kızıma dediler şimdi 3 yaşında çok şükür hiç bir şeyi yok doğduğunda da sorun yoktu
Yelizonan Zuleyhaberen Çok teşekkür ederim ilk defa duyuyorum insan ister istemez stres oluyor ama dediğiniz gibi ferah tutmaya çalışıyorum kendimi yavrum için🙌🏻
Yelizonan Blackpink bende yarın başka bir doktora gidicem tam net öğrenmek için detaylı ultrasonu yapan başka bir doktordu kendi kadın dogumcun daha iyi yardımcı olur dedi insallah iyi haberlerle dönerim
Yelizonan Sydanr Amin insallah cok sağolun insan gebeyken daha bir panik oluyor rabbim cümlemizin yardımcısı olsun ❤️🙏🏻
hunilimom Yelizonan benim kızım da da oldu canım hatta hem kalp hem bagirsak da vardı geçici ama biz yinede kontrol edelim dedi 25 de tekrar gittim geçmişti canım çoğu Bebek’te oluyor ama anne karnında geçiyor 🌸