Simya34 Arkadaşlar,rahim yapışıklığı rahim filminde çıkmaz mı?Kürtaj sonrası rahim filmi çektirdim sorun yoktu,ama Histereskopi de çıktı düzeltildi,birde yapışıklık giderildikten sonra hamile kalan var mı?
MeltemNermin Simya34 canım bende kurtaj sonrasi adet olmadim histeroskopi yapildi o sirada yapışıklık varmıs ameliyatı yapıldı. Daha sonra da tedbiri elden birakmayalim dedi doktor tekrardan rahim filmi cekildi yapışıklık açılmış mi diye. Rahim filmi cekildigi ay hamile kaldım.
Cansummm Simya34 kürtajdan sonra doktorumun ilk istediği şey rahim filmi çektirmek oldu ve filmde yapışıklık olduğu çıktı ve histeroskopi işlemi oldum spiral de takıldı o işlem de 3 ay sonra spiral çıkarıldı. Tekrar rahim filmi çekilse ve yapışıklığım geçmişti. İşlem sonrası 5. Ayda hamile kaldım şükür
AABT Simya34 ne zaman oldunuz kürtaj birde vakum kürtaj uygulanmadımı bende oldum da korkuyorum acıkcası
Simya34 132025 bende miyom vardı,Rahime baskı yapıyor mu onu görmek için yapılmıştı,yapışıklık yoktu ya da göremediler,Histereskopi de çıktı yapışıklık anlamadım
Simya34 MeltemNermin bende kürtajdan sonra hiçbir sorun olmadı ama kürtajdan sonra hamile kalamadım Histereskopi de çıktı yapışıklık.
132025 Simya34 bende Mart’ta kürtaj oldum adetim falan düzenli bi sıkıntı yaşamıyorum ama yapışıklık varmıdır diye de merak ediyorum
Cagla89 Ben de çikolata kisti ameliyatı oldum ameliyattan sonra yapışıklık olabilirmiş ameliyattan iki ay sonra rahim filmi cekildigimde herhangi bir sorun çıkmamıştı ama hala hamile kalamadim..1 yılı geçti acaba yapışıklık oluşmuş olabilir mi ? Tekrar hsg mi cekilsem
Cagla89 Simya34 yapışıklık olup olmadığını bilmiyorum ki canım.. geçen yıl nisan ayında ameliyat oldum temmuz ayında hsg çekildim bir sorun yoktu..acaba oluşmuş olabilir mi hamilelik olmuyor çünkü
Cansummm Simya34 teşekkürler canım amin inşallah Allahım hepimize sağlıklıca evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻