Arkadaslar merhabalar. 13 haftalık gebeyim. Çamlıca medipolde yaptırıyordum kontrolümü. Aritmi problemim var. İki farklı doktorumdan çamlıca medipol hakkında olumsuz duyum aldım ve oraya devam etmek istemiyorum. Zaten doktorumdanda pek hoşlanmıyordum. Acaba Koşuyolu Medipolde tedavi gören veya doğum yapan varmı aramızda? Doktor önerisi, hastane ortamı, ilgi-alaka, fiyat bilgisi hakkında önerilerinize ve bilgilerinize ihtiyacım var, tesekkur ederim :)