tikizbuse en başlarda beri tavrı nasıl doktorunun . Yani başka doktorlara da görün tabi ama . Mesela benim doktorum doğum şeklini hiç konuşmamıştı benimle . Normal doğum adı üzerinde doğal gelişmeye müsaitse herşey müdahele etmeyiz deyip geçmişti. 35te bebek dönmüş boyun uzun senin çatının müsait olduğunu düşünüyorum senden normal doğum bekliyorum dedi . Çatı muaynesini 38de yapıcam dedi kesin belli olur ama ben senden şahane bi doğum bekliyorum diyor 😂 kadın benden daha çok inanıyor 😂