yusramoray hamilelikte ne gibi sıkıntı olabilir ki 🙄 sadece son aylarda kontrole vs gitmek belki zorlaşabilir bence. Ben 6.ayıma girdim telim var ama koronadan dolayı kapanmıştı bu süreçte hiç gitmedim. Yarın gideceğim mecburen, yoksa dişimdeki tel işlevini kaybetti sanki aylardır aynı duruyor🤭