Haticeoz Zynpmira ben kızıma efnan koyucam inşallah çok beğendim ve ilk defa duydum anlamıda cennetteki çeşitli meyve ve ağaçlar demek 🤗
Kelebek1_ Zynpmira benim de kızım olacak allah nasip ederse ismini Ahsen koyacağız farklı ve anlamı güzel bir isim dilerseniz düşünebilirsiniz yanına başka bir isimle ya da :)
M_N_R ZynpmiraBenimde kizim olucak.Kismet olursa adini Rubab koyucaz in we ALLAH😇😍Bawka bi isim Esnad isminide onere bilirim🌸
Mhtpctn M_N_R benım daha cınsıyet bellı değil ama kız olursa hayat - balım - cansın 3 unden bırını düşünüyoruz hayırlısı 🤲
Sheyda Benim ilk adım reyyan kımsede cok bılmez eger bı gun kızım olurda koyacagım inş oruçluların girecegı cennet kapısı demek