Deletedmom337 Kizlar 33+2 yim bebegimin boynunda 1 tur kordon varmis yasayaniniz varmi duzeltirmi sonra acaba
Cansummm Deletedmom337 1 tur dolanmaya doktorlar normal diyor kendisi çıkaracağını çıkmasa da sorun olmayacağını söylüyorlar ama sen gene de hareketlerini takip et inşallah kendisi çıkarır kordonunu
ilkbahar Deletedmom337 bi kısmı düzeliyo.. Benimkinin de iki hafta önce bi tur vardı bi kaç gün önce gittiğimde iki tur dolanmış 😩🤦♀️ doktorum üç tur olunca sezeryan yapıyoruz iki turda normal doğum deniyoruz dedi başka sıkıntı yoksa… 🙂 Ama hareketleri azalırsa kesinlikle gel hemen dedi 😐
brcaky Düzelmese bile 3 dolanmaya kadar normal diyolar, anne karnında nefes almadığı için boğulma durumu yok bide o kordon çok uzun olduğu için sıkmıyomuş çocuğu merak etme
Cansummm Deletedmom337 korkma canım inşallah birşey olmaz insan elbette tedirgin oluyor. Dediğim gibi hareketlerini takip et bir sonraki kontrolüne kadar yeterli olacaktır.
Tugce_61 35+5 olduk bizde bizimde bi tur gevşek şal gibi kordon var dedi ama herhangi bişey yapmana gerek yok dedi Allah korusun evlatlarımızı bende korkuyorum ama artık haftalık zaten kontrollerimiz
Gozdedpu Deletedmom337 bızım de vardı hıc korkmayın 😊 doguma kadar da vardı yanı anlıorum sızı ben de cok endısrlıydım ama hıc bısey olmuo korkmayın ıkı kere bıle dolanan var
Deletedmom337 Gozdedpu cok sagol kuzum valla iyiki yazdim buraya sabahtan beri agliyorum korkudan suan sizlerle konusmak cok iyi geldi
Arinna Deletedmom337 Benim doğuma başladığında dolandı acil sezeryana alındım. Düzelmez demişti doktor
Busratm Deletedmom337 Bebek de bir sorun yaratmıyorsa beklemekten başka yapacak bir şey yok. Siz hareketlerine dikkat edin. Bir sorun olduğunda nst için gidersiniz.