Benim 2 arkadaşım orada doğum yaptı ve annem de kadın hastalıklarından ameliyat oldu. Hepsi de memnun kaldı. Özellikle annemde birebir şahit oldum, bütün personel aşırı ilgiliydi. Ben de oraya gidiyorum kontrole ve doğumu da orada yapacağım kısmetse.